Lördag och trött i mössan!

2kommentarer

Mina vänner är ute och busar i staden och jag hänger i kassan på Tegel!
Nejnej, jag är inte bitter...

Idag är jag ruskigt trött, herregud! Trodde jag skulle dö i morse när klockan ringde men jag överlevde!
Hoppträningen idag gick bra, alla var duktiga och skötte sig bra! Snorp gick som tåget, hon blir så övertaggad när det är en kombo av hästar och bommar!! Så jäkla gullig.
Var tvungen och studsa lite med henne när hindrena ändå stod där liksom! Lyckan var total hos både mig och Snorp! Längtar tills vi får börja hoppa på rikitgt men än så länge är det markarbetes nivå men allt ser fint ut så det känns bra!
Är lite halvsugen på att vara med på KM med henne men vi får se, dressyr är ju inte min cup of tea men får se vad jag känner efter vi varit med för Siw.

Efter stallet åkte jag och mamma och testade lite bilar! Någon som är sugen på en Suzuki swift så kan ni ju hojta ;)
Nu ska vi jobba lite visst!
Ha en kul kväll peps ♡♡


2 kommentarer

Tanya

09 Feb 2014 11:04

Ska ni göra er av med lilla röda? :o
Jag tycker du ska delta på KM !! Just do it. Lite bus & skoj bara :)

Tanya

09 Feb 2014 11:04

Ska ni göra er av med lilla röda? :o
Jag tycker du ska delta på KM !! Just do it. Lite bus & skoj bara :)

Kommentera

Publiceras ej