Men va? Nej!

0kommentarer

Så kommer alla känslor på en och samma gång som Per Gessle skulle sjungit!
Aaah, panikpanikpanik! Det är vad jag lider av, eller panikångest egentligen men den bottnar i paniken över mitt liv. Mitt liv som aldrig blir som jag vill, tusen gånger har jag försökt ändra på't men jag möts alltid av en käftsmäll!
Därav dålig sömn varje jävla natt blandat med ryggsmärta, asså vem vill inte byta liv med mig liksom? haalaaa!!
Jag vill så gärna göra alla andra glada så jag sätter mig alltid sist och glömmer bort mig själv, för jag tycker att det är viktigare att folk i min omgivning som jag älskar och tycker om ska ha det bra och ja då händer det att jag glömmer bort mig själv!
Sen har jag världens finaste vänner, vissa har jag tappat på vägen men det är som det är! Vissa har gjort jävligt ont att förlora men vissa har mer känts som en frihet!!
Ni som finns kvar i mitt liv, tack som fan att ni orkar med mig, ni är så jäkla underbara!
Kände att jag var tvungen att skriva något, la upp en bild på insta, kanske inte så jävla smart?!

Så välkommen upp, cirkus en millimeter på min väl uppjobbade skyddsmur jag har runt mig!

Spring när medans ni kan!



Kommentera

Publiceras ej