Som jag missköter mig!

0kommentarer

Jaha var det kanske dags att uppdatera bloggen! Denna vecka ska jag ge ett löfte, jag lovar att jag ska blogga minst en gång om dagen!

Hästarna sköter sig fantastiskt!
Snorp har fått börja med bomövningar och är väldigt nöjd med det, hon känns annars väldigt fin. Något svag i bak men med tanke på en tre månaders vila så känns hon väldigt fin!

Mofeno lever livet och är superfräsch! Igår red vi runt fältet med Becca och Myggan och idag longerades hon, sjukt fin!!

Snorp och jag busade ut med Emma och Tollan. Lycka att kunna rida ut med Bestie igen och rensa hjärnan ♡♡
Vi red Granby- och Vaxtunarundan, den var mycket isigare än vi trodde men både vi och hästarna överlevde, puh!

Nu ligger jag i sängen, trött som en gnu efter att städat undan nästan alla min kläder. Postitiva är att min säng är Aweeeesome!!!



Kommentera

Publiceras ej