Jag har fina vänner.

0kommentarer

I lördags så hade vi lite pre-birthdayparty för mig eftersom min lelle födelsedag inträffar på onsdag.
Jag fyller ju år en ganska dålig vecka då alla har semester och är fulla och glada på andra orter och breddgrader. 
Mami o Papi kanske inte riktigt tänkte till där menmen, här är jag ju i alla fall snart 28 år och fortfarande alive så att säga. Hur som så utfördes det grillning på kolo i lördags och det kom en hel drös med folk.
Jag är van med typ, Johanna, Ante och Martin så det var superkul.
Det blev lite bortfall av olika anledningar men jag hade det super mysigt iaf.
Så tack mina fina fina vänner ♥
 
Gårdagen spenderades först med en lite lurre med Fjante och Karli på Lilla Rött, sen begav jag mig till stallet och tog hand om mina små söt pållar.
Broi fick longeras, asså jag tror att han tyckte att han var i himmelriket.
Han var så jäkla fin och nöjd.
Så jag blev alldeles super nöjd med mitt beslut om att spara ryggen på både honom och mig.
Snorp fick äta lite gräs, sen var det borstnings-SM.. För Snorp tyckte i lördags att det var en super idé att köra lerinpackning över heeela sig själv..
Så jag var typ lika grå som henne efterråt så det blev ett litet bad och några varv i skrittis.
Sen avslutade vi dagen med lite kyllera runt om.
Snorp såg väldigt nöjd ut, hon är en sån liten mys humla nu ♥
 
Kvällen spenderade jag själv i soffan i sovmode framför en mysig film.
Så.jäkla.awesome.
Ibland kan jag verkligen älska att vara själv.
 
För tillfället sitter jag på jobbet och bara räknar minuterna.
59 min 40 sek kvar på denna dag! Yippi :)
 
Sen stablo, hem och duscha och mysmode!
 
Bjuder på den enda bilden jag har på jobbdatorn :)
 

Kommentera

Publiceras ej