Test är bäst.

0kommentarer

Linda Skugge skrev en artikel på aftonbladet.se om jobb och dagens lata ungdomar och den delas hej vilt på fejjan nu. 20 av mina vänner har redan delat den.
Jag blev direkt taggad på att testa detta nu så jag har nu gjort ett test bara för att se om Lindas lilla teori fungerar. Jag ligger nämligen inte på latsidan med att söka jobb, jag är rätt driven och har en ledig söndags eftermiddag i veckan! Jag jobbar dubbelt varje fre och även nu på sommaren onsdagar, då jag jobbar från 06-04. På onsdagar hinner jag inte ens gå och lägga mig så då jobbar jag 2 dagar på raken utan sömn... 
Måste jag tillägga att jag ut över detta även har 2 hästar.
Men nu är det upp till bevis om Lindas lilla teori fungerar och om hon kan stå för sina ord.
 
Lindas KTJ får redan pluspoäng för snabbt svar om vad jag skulle kunna tänka mig göra.
I like it!
 
Annars mår hästarna bra, Fenobert fick både flugtäcke och huva på sig igår då det flyger omkring bromsar från helvetet i hagen och hennes ögon var väldigt rinniga. Annars verkar hon trivas som fisken i vattnet med hennes nya vänner i hagen. Snorps fick flytta box igår och blev lite orolig men nu har hon i alla fall ett fönster hon kan stå och hänga ut från på kvällarna, bara det är ju party.
Min rygg har krackilerat, i natt vaknade jag 3 ggr och grät av smärta!
oh happy day!
Menmen, lite smärta har ingen dött av.
Just nu sitter jag på jobbet och funderar på vilken film jag ska glo på denna eftermiddag då det är HELT dött på jobbet denna vecka.
 
 

Kommentera

Publiceras ej