Kraystin ♥

0kommentarer

Fantastiska människa.
Här har ni världens bästa stallchef, Kristin.
 
Hon ställer upp på allt och alla i vårt torrt, ibland lite för mycket så att hon glömmer bort sig själv.
Igår hade vi stallmöte, hon ska lämna Söderby, det är så fruktansvärt trist för Söderby, inte för mig för jag följer henne vart hon än går. Ska bara kirra ett jobb så jag kan betala stallhyran också men det löser sig.
 
Vill bara säga att jag tycker du är fantastisk, en otrolig fin vän, en oerhört engagerad yrkeskvinna och en omtänksam medmänniska! Du vänder motgångar och hinder till något positivt och ger aldrig upp för det du tror på. För varje gång vi träffas, upptäcker jag något nytt hos dig som jag uppskattar! Vi har haft mycket roligt ihop, många skratt, och jag hoppas att det blir många, många fler! Jag känner mig lyckligt lottad över att ha fått lära känna dig och är stolt över att få kalla dig min vän! 

Kommentera

Publiceras ej