Borde kanske uppdatera..

1kommentarer

... innan Katla bryter ut i skrik och panik!
Hästarna är fina och fräscha! Snorp ska in på återkoll på onsdag och Mofeno går som en klocka!
Idag har Johanna ridit Snorp på ett nytt träns och bettlöst för första gången. Snorp tyckte tränset var sänt från ovan och körde frust-sm. Hon vart mer harmonisk och avslappnad, sjukt kul att se hur mycket ett träns kan påverka!

I morgon blir det tidig morgon för mina små flickor, åker dit efter jobbet.
Efterbliven tycker ni? Smart tycker jag. Då är ponnisarna klara och jag har hela söndagen att utnyttja :)
Funtar på en liten bio kanske. Den som lever får se men nu måste jag jobba!

Ha en bra natt peps ♡

Mina fina idag ♡


1 kommentarer

Jenny Björklund

02 Apr 2014 10:36

Hallå tjejen!

Vad mycket nytt hos dig, flyttat och en till häst?

Många kramar från Lillen och Yapp

Kommentera

Publiceras ej