Full fart.

0kommentarer

Då var det helg igen, torsdag och fredag har gått i ett.
Torsdag:
Jag och Kristin krigade loss på morgonen, efter utsläppet longerade jag först Gitan på utebanan i solen som var en riktig klippa och var super duktig och nöjd! Sen var det Fenomeens tur, jag och Kristin skrittade ut i skogen barbacka, supermysig. Snorp fick sig en promenad med Kristin och Cassi. Gaspar hade vilodag då jag insåg att han gått hela veckan! Sen var det mock-SM tills det att jag och Kristin höll på att börja grina för att vi var så hungriga! Kvällen spenderade jag med Smarre, mys och jag var så trött så jag somnade tidigt! Så himla skönt!
Fredag:
Idag har vi kört på igen. Snorp fick gå i skritten, hon ska skrittas veckan ut.
Gaspar fick longeras på utebanan vilket han tyckte var sjuuukt jobbigt men han var duktig!
Fenomeen fick också longeras på utebanan, så jääkla fin var hon ♡
Gitan och jag trimmande i ridhuset, satan va han tycker att jag är jobbig men när han väl slappnar av och kommer in under sig och inte bara kröker på nacken så är han riktigt fin! På söndag ska vi hoppa och jag längtar! Efter hästarna var klara stod mockning och allt det där roliga! Sen hämtade vi Kraystins släp och kastade in hästarna. Åkte hem och myste lite med mami och papi med räkor, mumma!Nu sitter jag på jobbet... Som jag längtar tills jag slipper jobba varje helg! Som sagt, vill någon sponsra mig och min vän Kraystin så är det bara att hojta 😜Nu ska jag återgå till mitt härliga jobb. Ha en fab kväll peps ♡♡
 

Kommentera

Publiceras ej