God natt då!

0kommentarer

Japp då säger jag godnatt lördag. Jag körde på en helnattare och åkte hem till Johanna efter jobbet för lite te-mys.
Vid 05:30 styrde jag kosan mot Vallentuna, Söderby Gård. Fodrade hästarna, gjorde hönäten, gjorde i ordning Snorp, red ut en sväng på det nya tränset.
Hon fick gå bettlös idag igen, jag älskart! Hon skötte sig hur bra som helst och körde även idag frust-sm. Sen var det dags för Sessans tur, red runt fältet med henne, satan i gatan va lerigt det var på vissa partier!!! Men hon var lyckligare än någonsin och pigg som satan :)
Väl tillbaka täckade jag lite hästar och hjälpte Kraystin med utsläppet.

Nu har jag äntligen kommit hem och ätit lite frulle, ligger i sängen nu och hoppas på att John Blund kommer och hälsar på snart. Så go'natt peps så kanske vi hörs senare ♡






Kommentera

Publiceras ej