Sitter hos min elaka terrorist till vän...

0kommentarer

Sitter hemma hos min sämsta och mest elaka vän, just nu håller hon på med Tzatzikin.Här kommer en liten återblick av veckan som gått:
Måndag:
Ledig morgon, åkte inte till stallet först 14:15, låg under täcket till 14! Så jäkla skönt.Longerade båda prinsessorna som var sjukt fina ♡
Sen hem till Emma för lite ugnspannkaka och mys ♡♡
Tisdag:
Sjuk kall morgon, jag och Kraystin krigade loss och var klara med utsläpp och sopning redan 07:50!
Awesome 👏👏
Snorp gick ett dressyrpass, hon är så jäkla fin just nu!! Längtar tills hon är helt igång och fin i kroppen med muskler där dom ska vara!
Fenomeen gick även hon ett dressyrpass och var lite stretig.
Myggan, min älskade lilla sagoprins var så glad och lycklig ♡ Man blir lycklig när man rider honom, han skötte sig bra och var superfin 😍
Gitan gick som tåget, älskar att rida honom! När han blir lång, låg och slappnar av så är han som en dröm!!! Galopperade som aldrig förr!
Gaspar var också superfin! Vi galoppjobbade satan och han var satans fin!! Han är en sjukt fin ponny!
Man kan säga att min riddag var en kalasdag med kalashästar ♡
Kvällen spenderade jag sovandes, haha! Som ett litet barn somnade jag redan klockan 19:00....
Onsdag:
Vaknade till snökaos...
Why God Whyyy?! Hagarna hade ju torkat upp så fint! Jaja så kan det gå, inget att grina om. Vi får bara vänta lite längre på att våren ska komma till oss :) Myst loss med valparna idag, asså jag är helt kär i dom, speciellt Fatsie. Sen åkte vi och käkade lurre och letade födelsedagspresent :) Väl tillbaka i stallet möte vi upp Johanna, hämtade hästarna och körde loss, även idag ett dressyrpass. Snorp såg sjukt fin ut!! Fenomeen var fruktansvärt jobbig idag och Cassi bockade loss, skrattade så jag höll på att börja gråta 😊
Nu sitter jag som sagt i soffan hemma hos Johanna och väntar på Grey's. Snart dax för middag, sallad och Tzatziki står på menyn idag.
 
 
Ha en härlig kväll peps, gå ut och gör en snöängel eller två ♡

Kommentera

Publiceras ej