Sjukt dålig chey!

0kommentarer

Ojoj, dålig bloggvecka.. Igen!
Måndag: Sovmorgon då bästa Maria tog min morgon, det kan vara det lyxigaste jag vet just nu i mitt liv! Hästarna, ja vad gjorde dom i måndags?! Kommer seriöst inte ihåg.
 
Tisdag:  Helt underbar dag, solen sken, det var "varmt" jag och Kraystin skrittade ut med Cassi och Snorp. Sjukt mysigt, Snorp kunde dock inte hålla sig helt på mattan..Fenomeen fick ett dressyrpass :)Städade lite i stablo, krattade hela framsidan, städade skåp och tvättade täcken!
 
Onsdag: Morgonen gick i ett, vi tog en tripp till Lidingö, Kraystin bjöd på lurre ♡ tillbaka till stallet, Johanna kom och vi red på utebanan i solen, Fenomeen var duktig men sjukt pigg, Snorp var aslycklig och studsade runt med Johanna på ryggen. Men var vääldigt fin emellanåt. Sen hem till Johanna och vårat härliga Grey's mys ♡
 
Torsdag: Morgonen gick så jäkla fort, klockan 06:35 var första hästen i hagen :)Jag klippte Gitan och Fenomeen, mockade som Gandlaf, hästarna gick i skritten och vi myste loss med valparna på lunchen. Jag dör lite varje dag när jag ser dom!!!Efter lunchen åkte vi på äventyr som gick åt skogen, tillbaka i stallet, tog in alla hästar och åkte på nästa äventyr som var ett litet blandat äventyr! Kvällen spenderades med Anna, Becca och Johanna sen hem och nanna kudde!
 
Fredag: Idag efter utsläppet skrittade jag ut med Fenomeen och Maria med Chutney. Mys och det gick fina fisken, Chutte såg bara två tigrar i skogen så det är ju helt klart godkänt! Johanna drog av ett dressyrpass på Snorp som mest ville bocka sig igenom galoppdelen och köra sin egna style, känns bra inför söndag?!Jag, Anna och Kraystin myste loss en lunch i V-tuna Centrum och sen var den veckan över, nu sitter jag i vanlig ordning på Tegel och förlorar dyrbara minuter av mitt liv, men hey det är ju pengar i alla fall :)
 

Kommentera

Publiceras ej