Vem vare som Kasta?!

0kommentarer

Det är leken som hölls på Tegel ikväll, det var nog inte en enda kaviar-unge med högre IQ än en fiskmås.
En snubbe var tvungen att hoppa på sin flickväns polare för att han kramade henne hejdå, jag vet inte men det kanske är ett hemligt kodord för att vi ses i buskarna om 10 minuter och leker att vi är vilda kaniner eller nått?! Jävlar va många tillfällen jag missat då under alla mina år!!!
Det kastades glas åt höger och vänster, trodde ett tag att jag var på Skansen i apburen och Skogs-turken sprang förbi i sina vita byxor och skrek:
" Vem vare som Kasta?"
Nej, jag skulle vilja träffa dessa IQ-befriades föräldrar och fråga vart det gick fel någonstans, är föräldarna kusiner? Vem vet inte du, vem vet inte jag, vi vet ingenting nu, vi vet inget idag som Lisa sjöng i sin melodramatiska sång med svart vit musikvideo någon gång på 90-talet! Bortsett från det så är jag så fruktansvärt, nästan gråtaktigt lycklig över att denna dagen är slut och jag ligger i min säng.
När klockan ringde i morse och mina 3,5 timmars sömn var slut så ville jag börja gråta, men det var bara att skutta upp, dricka lite te och brumma ut till stallet. Idag gick träningen riktigt bra, alla hoppade fint och hästarna blev mjuka och följsamma.Mockade och göra mat för att sedan föra kosan ut mot Södertälje och tävling med Emma och Tolletuffsan ♡
1.30 stod på schemat idag och efter Emma och Tollans 4 månaders uppehåll så var det sjukt kul att se hur de glänste på banan och kammade hem en 10:de plats 😊 Väl tillbaka i stallet 20:20 var jag liiiite stressad skulle man kunna säga, och trött. Men det var bara att bita i det sura äpplet, leka formel-1 förare hem, kasta på sig ett fejs och sopsäck för att sedan bege sig till älskade Tegel igen.
Gråtfärdig och illamående av trötthet steg jag in på jobbet, efter 5 minuter dyker Anna och Kristin upp med kaffe och paj, asså hur fina vänner har man inte, än en gång blev jag nästan gråtfärdig!
Haha, fan va jag vill gråta hela tiden idag, kan det vara så att min kropp börjat ge upp och försöker säga till mig att den är helt utmattad?
Nu ligger jag som sagt i sängen, ska sova och hoppas på att någon stannar tiden några timmar i natt så jag får sova lite extra!
God natt och puss på er fina ♡
 

Kommentera

Publiceras ej