Plötsligt så händer det :)

0kommentarer

Ibland så undrar jag hur mycket man ska testas som person innan det vänder, jag har sprungit i uppförtsbacke fruktansvärt länge nu. Det påverkar min familj, mina vänner, Smarre och mina hästar. Ja hela min stackars omgivning. Jag älskar er alla för att ni stannat kvar vid min sida, hört på mitt gnäll och ändå aldrig slutat puschat mig ♥

Senaste veckan så har livet liksom lite börjat le mot mig igen, whaat?!
Typ alla jobb jag sökt hart jag fått svar på, nu, precis nu så fick jag ett mail, sekunder efter ett sms där det stog "Hej! Vi har skickat dina inloggningsuppgifter till din mail, Vänliga hälsningar NTI-skola"
But whaaat?!
Skyndar mig in som ett barn på julafton och se på fan, jag har blivit antagen till vidare studier på mitt basår.
Asså lyckan är så stor att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta!
Är detta på riktigt eller är det min feber som gör att jag tror att detta händer?
Men min mami har dubbelkollat och det är på riktigt så den 26/5 börjar jag igen :)
Nu är jag ännu ett steg närmare min dröm.
 
Säger ju det, bästa jag någonsin sagt:
Le mot världen, så ler den tillslut tillbaka
 
Gårdagens tävlingsutlåtande kommer nog senare idag, ska påminna min lilla vän ;)
 
 

Kommentera

Publiceras ej