Söndag och Morsdag!

0kommentarer

Soliga söndag och jag slappar i sängen nästan mot min vilja men kroppen behöver det kan man säga!
Igår var det mysdag, började med en härlig morgon på Polishögskolan med Bror och familj, det var en massa kul för barnen. De spelade upp olika scenarion, dom fick åka polisbil och en massa andra saker. Fina Polisan var där också, sjukt kul att äntligen få se henne i uniform!
 
Efter en väldigt varm förmiddag gasade jag ut till Stablo för att ta hand om hästarna.
Myggans nät var bananaz svor ett antal gånger, han hade visst fastnat i det kvällen innan och måste ha dragit åt kabinhaken, får se hur det går idag...
 
Sen åkte jag hem till Johanna för ballehäng, så himla härligt! Bara sitta där i solen, prata bajs, äta melon och bara vara!
När man inte har mycket fritid så betyder alla små saker extra mycket! 
Anna Banana rullade in lite senare, vi käkade lite sallad i solen och myste på!
Två av mina bästa tjejer på en balkong en lördag i solen, Awesoooome 👏👏
Sen gick ju tyvärr kvällen till sitt tvång, Tegelbruket! 
 
Men nu ska jag strax rulla mot stablo, handla mat, en liten grej till mami och hämta upp Anna och Tanya, sen är det fullrulle i stallet.
Insläpp, hoppning på två ponnies, longera en tredje och skritta ut den fjärde. Mys!
 
Hörs senare ❤

Kommentera

Publiceras ej