Stolpjävel!

0kommentarer

Lovely days, i måndags var det syrplande sol, jag och Kraystin rockade, jag jobbade halvdag då jag skulle klippa mig!
Japp, kapade jag 15 cm hår.
Så kan det gå. Eller jag och jag, Lisa stod för kapandet! Hon bjöd även på en härlig lunch, supermysig. Väldigt välbehövligt och håret känns awesome, så tummen upp för det!
Igår var det sjukt kallt, jag gick i vinterjacka och mössa.Hade hand om Tollan också, vi myste runt ängarna, älskade lilla gullan ♡
Fenomeen och jag skuttade lite igår, alltså älskade älskade lilla pantertant. Hon var helt till sig ett tag, bromsen slutade fungera och öronen var så spetasde att de nästan gick ihop! Så fruktansvärt gölli! Snorp hade bock-SM i hagen, så jäkla gullig ♡
Idag har det också varit fruktansvärt kallt och blåsigt också. But why?!
Kristin och jag har lekt på hagstolpar idag, en jäävla stolp försökte vi få upp i 2 timmar, Maria kom också och krigade men den ville verkligen inte, men till slut gav den med sig. Asså lycka är bara förordet men den bjöd ändå på lite skratt stolpjäveln! Sen åkte vi och käkade lurre på vårat mys café, mamma joinade och sen tillbaka till stallet. Jag red Gitan som var superduktig, mamma longerade Fenobert och myste med Snorp. Som även hälsade på valparna medans vi lekte med stolp idag ♡
Hetsade vidare efter insläppet i jakt på en klänning till dopet på lördag, hem och duscha och nu Tegel, yeay!
I morgon ska det hoppas :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej