Värme och massa mys!

0kommentarer

Sicket härligt väder vi har i Stockholm nu, är så avis på alla er som är lediga och kan sitta och mysa grilla och dricka massa rosé 😜
Veckan har gått fort tycker jag, måndagen spenderade jag och Kraystin på Evedensia med en inackorderings häst! Sen drog Kraystin vidare med nästa häst, hon flänger runt den där människan! 
Tisdagen började bra, longerade Fenomeen på utebanan,  hon var såå fin ❤ 09:30 så kände min rygg helt plöstligt för att ta semester från mig och drog, asså smärtan var värre en värst. Sjukt länge sedan jag hade så ont så det var bara att åka till farbror doktor efter jobbet och få lite knark utskrivet!
Onsdagen var en pina men ändå mysig, Johanna och jag skrittade ut runt fältet, självklart så prickade vi den enda regnskuren men det var mysigt ändå. 
Sen hem och Grey's mysa, lite ballehäng och god mat.
Torsdagen, bästa dagen. Erika hade Fenomeen, Snorp gick i skritten,  ryggen helt okej och jag och Kraystin käkade lunch med voffsingarna vid vattnet på en brygga!! 
Hur lyxigt?!
Så jäkla härligt, efter jobbet åkte jag hem, lagade lite middag till mami och papi, sen däckade jag. Haha!
Skulle vila ryggen lite innan jag åkte till Johanna men jag somnade som ett barn klockan 19:30..
Idag har det gått som tåget, vi var klara med allt inklusive hästar klockan 08:30 så vi hade frukostmys hela morgonen :)
Hann med en middag på kolo också men nu sitter jag på älskade Tegel! Yeay!
 
Hoppas ni har det fantastiskt i solen, mys för mig med ❤
 

Kommentera

Publiceras ej