Vild och skild!

0kommentarer

Ja det är väl kanske det bästa sättet att summera helgen! Eller ja lördagen på Tegel i alla fall!
Jag har inte bloggat på ruskigt länge nu men denna lilla sjukdom som vägrar lämna min kropp har gjort mig fasansfullt trött, speciellt då jag jobbat med den hela tiden också men jag känner att den håller på att dö ut lite!
Hur som så var det full rulle i helgen, fredagen bjöd på white night på los Tegelbrukos.. Det hängde gamla lakan på väggarna och folk var lika vita som spöket Laban!
Lördagen...
Vad ska man säga, jag hatar Reunion kvällarna. Det är som sagt bara en massa 45-åringar till rullatorrace med Vild och Skild stämpeln i pannan som släpper lös sina djupaste demoner! Tanterna står och skakar sina hängpattar och omar sig som aldrig förr och gubbarna sitter och dreglar! Dom blir för fulla, spyr ner toaletterna och tror att dom äger världen!
Fyfan, så jävla pinsamma och patetiska!!!
Jag kräktes i munnen kanske 50 gånger under kvällen.. Det positiva är att dom inte orkar så länge så de går hem tidigt :)
Sket i att sova på natten och åkte direkt till stablo för att få en helt ledig söndag!
Så jäkla värt det ♡
Spenderade söndagen på balkongen men Anna och lite rosé. Beccabus kom förbi med colan i högsta hugg lite senare. Fick även en quickstopbesök av Kraystin och Henke.
Johanna och Sasja var och tävlade Div.lll final, hon var bäst som vanligt och plockade hem rosett och plaket! 👏👏
Idag är det måndag, jag är galet trött i kroppen. Smarre bjuder på middag och jag ligger i soffan med täcke och tusen kuddar.
Cozytime :)
Jag ska försöka blogga liite mera denna vecka. Peace peps ✌Glöm inte att le och vara glada mot era medmänniskor, finns för många surfiskar där ute!
PUSS
 

Kommentera

Publiceras ej