Hejhejvinkatillbloggen.

0kommentarer

Det har ju haglat in brev, mail, telefonsamtal och vita duvor med meddelanden om att jag måste ta tag i denna bloggen igen för mitt liv är så fantastiskt att läsa om.
Så här är jag, Hejsan!
Så vad händer då kan man undra:
Jo, jag lever och frodas. Hästarna går som klockor. Snorp är fit for fight och ingen är lyckligar än jag.
Idag har jag varit ledig, tänkte sova ut men det tänkte inte min kropp så 06:45 vaknade fröken Wallin redo för dagen. Låg kvar i soffan ett tag innan min hjärna inte orkade längre så 08:20 så hoppsade jag ner till bilen och for till stablo. Började nere hos Snorp, allt går så fort i nya stallet. Jag älskar det.
Snorp och jag tog ett dressyrpass inne i ridhuset för första gången.
Hon älskade spegelväggen...
Men hon kändes superfin och jag var superlycklig och ville aldrig sluta rida men tyvärr så har alla pass sina slut.
Efter Norp så gick jag upp till stora stallet, dit Snorp också ska flytta om två veckor, tog hand om Fenobert.
Vi red ut i regnet och myste. Min älskade lilla pantertant. Hon är så stört fräsch, nästan oförskämt fräsch.
Vi galopperade snabbare än vinden idag, hon tyckte att det var sjuuukt roligt och jag med.
 
Efter stallet åkte jag hem och la mig i soffan och där har jag legat sedan 14:00, haha.
Har verkligen haft en ledig dag, kollat på film, spanat runt på world wide webb, myst satan, badat.
Haft det väldigt najs med andra ord!
 
Nu ska jag mysa vidare.
 
Hare King, Tjingeling.
 

Kommentera

Publiceras ej