Till Johanna!

0kommentarer

Min mest efterblivna och elakaste vän är så förjävla jobbig med det här bloggandet! Så jag får väl slänga in ett inlägg!
Så peps vad har hänt sedan den 11 augusti då jag senast bloggade?
Jo, detta; håll i er nu för nu åker vi!
Jag spenderade en vecka i Grekland med min älskade familj ❤ det var underbart!
Kom hem och verkligen slog mig i ansiktet för dagen efter började flyttlasset till det nya stallet. Det var inte en grej, men det gick och allt känns underbart!
Jag och mina små hästar trivs som fisken i havet! Båda två sätts nu igång efter vilan och känns så himla fina. Ridvägarna är fantastiska, stallet underbart, hagarna är fria från lera :)
Livet på Tegel rullar på och jag fullkomligt älskar det..
Jag har blivit hemmafru och sover som en hund på soffan men jag älskar't. Bilen går bra och jag känner mig starkare för varje dag!Har vi tur kanske mitt liv vänder nu. Hoppas kan man ju!
 

Kommentera

Publiceras ej