Första December..

0kommentarer

.. och vart är snön. Den lyser med sin frånvaro och jag saknar den. Torsdag idag då och jag sitter och ugglar på jobbet. Kul Jul. Nej det är inte kul, de suger pungröv. Fyfan va tråkigt jag har. Jag vill liksom inte vara här. Jag vill gå i skolan och det jobbiga är att den ena kursen jag vill gå kostar fyrtiotvåtusen för två terminer och den andra går inte att söka på,wtf. Man blir ju upprörd för jag har ju svårt att tro att den inte ska starta en enda gång under 2012. Men hur som helst så kan jag inte sitta kvar här, det är iaf ett faktum. Gurkan får fixa detta.

Igår så var snorpans ben helt normala igen och hon var helt crazy. Började med att första lösgöra henne men hon bara tjafsade emot tills jag hajade galoppen, hon ville ju racea runt som en galning och bocka. Så hon fick det och efter det var hon hur fin som helst. Min lilla gulliga häst. Idag ska vi rida för Helena, jag hoppas att snorp är på G.

Min kväll avslutade jag hos fröken Hallerstedt med tacos och Grey´s. Jag älskar våra mysonsdagar.

Kommentera

Publiceras ej