Fredag.

0kommentarer

JA, äntligen fredag, som jag har längtat. Men denna fredagen är så himla mycket bättre än så många andra. Jag blir nämligen fri som en fågel idag. Jag slipper sitta på detta skitjobb något mera. Jag är så lycklig. Nu ska jag mysa i stallet så mycket denna vecka. Ska bli så skönt. Annars idag så ska jag bara mysa hemma, sitta i min mysdress och titta på idolfinalen. Madness kommer upp och vill gå ut men det vill inte jag så då tänker jag inte göra de. Man kanske ska vara riktigt äcklig och äta pizza. Eller nä, men något gott ska man minsann äta. Popcorn, julmust och idol. Perfekt fredagskväll. Ska hänga i stallet först, mysmysmys. 
Åh, jag känner nu som så att varför gick jag till jobbet idag för, känns helt meningslöst.  
Men snart är det lunch, då ska det mockas bajs.

Kommentera

Publiceras ej