Lördag.

0kommentarer

Sicken mysig kväll jag hade igår och dag idag jag har haft. Började med en superfrulle som min lilla mysis gjorde ordning till mig för att senare bege mig till stallet. Började med att smörja tre träns, mocka, tvätta snorpans krubba och vattenkopp plus att jag tvättade hela boxen så nu är det vit och fin igen. Inga spindelnät så långt ögat kan nå. Snorp fick en vilodag idag. Jag tog även in alla arton plus fölis idag, sopade på loftet, alla stallen och tvättade vattenspiltan. Efter sex timmar i stallet kände jag att jag var värd att åka hem , ska ju trots allt tillbaka imorgon klockan sju. Jag ska nu enbart i min ensamhet städa här hemma och fixa lite julmys.
Smarre är ju ute på äventyr.
Trött som satan. Johanna och jag fastnade framför filmen Möt Joe Black med Brädan, den är så bra och slutade klockan tre i natt och så vaknade jag klockan nio i morse, så nu känner jag mig lite trött i kroppen.
Kanske ska vila idag och städa och mysa här hemma imorn.
Men åh jag har ju glömt att berätta att jag har fått världens bästa och svåraste Julklapp av Isa. Hon är så bäst.

Kommentera

Publiceras ej