Onsdag, del två.

0kommentarer

Haha, hann ju blogg cirkus fyra rader i förra inlägget innan min lilla Johanna hann att ringa. Så känner ju att jag måste skriva ett till. Har under dagen hunnit med att inhandla alles till nyår, hittat en apasnygg klänning till Jolo, städat, plockat ner saker i källarn och måla lite i hallen samt plockat isär våran dörr, hoppas verkligen på att den hinner bli klar innan nyår. Haha, annars får ni bajsa med en härlig insyn.
 Maj Gadd, va roligt det skulle vara.
Jag har även vad lite huslig och lagt gångjärnen i hettvatten på folie med salt så att de nu skinner igen.
Plus att jag rustat upp våra toaletthantag med ketchup, heja mig.
Sjukt roligt tycker jag iaf.
 Nu har jag bara en massa städning kvar men det får vänta tills på fredag med tanke på att vi har kanske Sveriges dammigaste hem.
 Jag fattar inte de, man kan dammsuga i
och fixa och trixa så fem minuter senare så är de tamefan dammigt igen. Fast HELLO! Lägg av, tänker jag.
Ni förstår ju vilka sickans problem jag har.
Nä nu måste jag nog kolla lite på hockeyn, imorn är det Helena träning. Yeay.





Kommentera

Publiceras ej