Onsdag.

1kommentarer

Nu har halva veckan gått och jag sitter här och myser på jobbet med lite te och choklad. Idag har det inte hänt mycket. Emil var ju här igår och pratade med Bråkan och han lovade att saker skulle hända, Bråkan alltså. Inte ett skit har hänt. Det roligaste är att Bråkan tycker att jag gör ett ypperligt bra jobb.... Eh,va.
 Tycker han då att jag är grym på att sitta på facebook och kolla bloggar då eller. Har ju blivit lite av ett proffs på Bejeweled. Alltid något.
Johanna red snorpan igår och det så mycket bra ut som vanligt. Johanna lagade potatis- och purjulökssoppa till mig och den var verkligen god. Jag börjar bli så vuxen lilla jag. Idag fick Snorp nya skor på sig och mammsen tog en promenad och busade lite med henne i ridhuset.
Min mormor fyller hela 77 år idag så vi ska på tårtkalas när jag slutat. Min lilla mormor.
Nu sitter jag och försöker få ihop Nyår så att alla parter ska bli nöjda, det är inte det lättaste ska ni veta.

Nej nu ska jag kolla in min nyårmeny.

1 kommentarer

Anonym

07 Dec 2011 14:18

läste "min mor blir 77 år idag" xD Jag bara öööööö INTE möjligt!!!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej