Söndag i bilder.

1kommentarer

På väg till stallet, klockan är 06:50

Jag möttes där av den sötaste mulen.

Duran, hade öppnat dörren men hann inte smita då han knappt kan gå.

Tollan var morgonpigg och gullig.

Denna sötnöt red jag idag. Han är min nya kärlek.

Blev skitsur när häxan inte tagit in hö kvällen innan som vanligt.

Så jag frågade hur svårt det egentligen kunde vara.

Sen fyllde jag på med hö.

Plockade ut hästarna.

Myste med Duran som står alldeles ensam i sjukhagen.

Sen åkte jag till Djurs för att kolla på Johanna som tävla KM.


Någon fruktansvärt misserabel och avundsjuk person, fast framför allt elak, hade klippt sönder Johannas träns. Vem gör en sådan grej. Vad är det för fel på folk. Idioter.

1 kommentarer

Isa

04 Dec 2011 20:36

Jag gillar agrga kommentarer på tavlan! :D



Du kan inte mena allvar?! VEM KLIPPPER SÖNDER något????!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej