Tisdag.

0kommentarer

Tisdag idag ja, och jag sitter här på jobbet och facebookar som vanligt, är ni ens förvånade. Jag är inte det i alla fall. FYFAN va tråkigt jag har, det är en himlans tur att jag har min lilla bitterfitta framför mig som gör att dagarna blir lite roligare. Det som har hänt idag är följande, vi öppnar klockan åtta, då ringer det kanske in fem till sju samtal. Efter det dör det lite och jag börjar kolla runt på mina bloggar etc. Sen kommer Emil förbi för att prata med Bråkan om min anställning och jag hoppas att de avslutar den. Jag sitter nu och väntar på samtal. Sen så har det inte hänt så himla mycket. Ni förstår ju hur kul jag har.
Igår kväll var det mycket roligare. Då var jag med Emma och Lil´Suz på Daniel Svensson träning. Emma var kalas och Tollan var hur fin som helst. Alldeles luftig och härlig. Hoppade jättefint.
När vi åkte hem kom det snö, massa snö. Så när vi kom fram till stallet så var marken snötäckt. MYS tyckte jag och blä tyckte Emma.
Jag tvättade snorpans ben och gick en liten promenad i mörket, Snorp vaccinerades ju igår så hon fick ta det lungt. Idag ska vi jogga lite lätt.
Sen blir det myspys hemma hos fröken Hallerstedt.

Kommentera

Publiceras ej