TjaTjaa Gabster-bloggen!

0kommentarer

Beridaren här ;) Hahahaha, nej det är bara Gabi som kallar mig för det! Jag heter Isa(belle) och jag rider Silly lite då och då efter som min ponny är lite ur funktion :/ Men det är tur att jag får rida Silly ibland, hon har den underbaraste traven om man man låter henne gå under hand. Om hon jobbar rätt så blir jag så liten i jämförelse med henne och jag typ skumpar av men aja, jag håller i mig ;) Hahaha, nu låter det som jag bara rider Silly underhand!
Hon är rätt svår att rida, speciellt när man är så liten som jag. Jag hinner typ inte galoppera mer än två varv på mittvolten innan hon har fattat att jag inte kan göra så mycket om hon väljer att bryta av eller ut. Så ja....jag skulle behöva lite längre ben så jag kan nå om henne liiiite bättre. Men vi jobbar på det! Sen så är det ju inte särsilkt lätt att hoppa henne. Eller asso hon hoppar ju typ alltid men kanske inte när ryttaren vill. Men det jobbar vi oxå på!

Sååå, när jag rider Silly är det mer som semester för henne; )

Här kommer lite bilder på mig och Silly!




Practis makes perfect ;)






Sorry Gabster för att jag sabbar din bloggs goda ryckte! ;)


Min blogg hittar ni här : http://isabellellinor.blogg.se

KRAM!

Kommentera

Publiceras ej