Torsdag.

1kommentarer

Jag vet inte vad jag ska göra med mig själv, jag måste fan jobba upp min självkänsla.
Eller är det så att jag efter alla mina år på hästryggen aldrig kommer bli bra eller bättre.
Jag blir så trött på mig själv, när ska jag lära mig. Jag känner mig totalt värdelös.
Snorp var iaf superfin i travarbetet så det var ju kul iaf och SUPERFIN i uppvärmingen.
Igår var hon superbusig och crazy när vi var ute i det fina vädret.
 Det var inte ofta alla hovisar var nere i marken.
Hon har börjat bocka som en galning. Haha, så himla rolig är hon.
Jag älskar verkligen min häst.

Var med Mussemys på Brunmåla idag också, han är äntligen frisk förklarad. Yeay.
Nu ska vi mysa här ett par dagar då Emma varit så snäll att låna ut honom till mig medans hon ligger och solar i Egypten, men det är hon värd och Musse är så härlig att rida.

Nej, jag är helt slut. Jag ska nu mysa ner mig i soffan för i morgon är det stallmys på dagen och Puttemys på kvällen. Vi ska ju handla inför lördag och jag ska baka lussebullar.

1 kommentarer

Johanna

15 Dec 2011 23:47

Skön bild på mig du har grävt fram. Supercoachen. "Åsså håller du galoppen i svängen, fattaru???" Ser ut som en dryg subba... ;)

Kommentera

Publiceras ej