Torsdag.

0kommentarer

Torsdag, snart fredag. Hur skönt ska inte det bli. För mig kommer det bli fantastiskt på så många sätt. Ett för att jag kommer att jobba min sista dag här, eller jag har bestämt det iaf och för att jag ska göra så mycket mysigt i helgen. Jag som ni alla vet är ju GALEN när det gäller middagar etc och jag har gjort det igen. Jag har spårat ur inför nyår igen. Jag kan bli så trött på mig själv, men ska det vara så ska det vara.
Patrik vill gärna tro att jag gjort detta till någon slags tävling, men så är det inte. Kan ju inte tävla om jag vet att jag alltid vinner, eller?
Men det finns små tiny tiny probs inför nyår. Problemet är Martin. Min karl. Han är så förbannat anti nyår så att man nästan skäms. Nej klart jag inte gör men det är lite tråkigt bara, så jag måste försöka lura ut honom fast jag helst vill ha med honom men vad ska man göra med en gammal surgubbe.
 Så årets värdpar blir jag och Johanna.
Det är svårt att lära gamla hundar sitta.
Igår fyllde ju min underbara Mormor hela 77 år, vi bjöds på smörgårdstårta och mys. Martin och jag åkte sen hem och små städade lite och började spakla våran hall. Kan ju vara ett plus att den är klar till nyår. Men allvarligt, hur mysig dag är det inte idag, jag vill inte sitta här, jag vill vara ute och rida på min fina.

Nej nu ska jag minsann fortsätta att spela mitt spel här på datorn och drömma om att få gå hem.
Min fina Lisa kommer över och myser ikväll.





Kommentera

Publiceras ej