Äntligen fredagsmys.

0kommentarer

Som jag längtat efter denna dag, och det bästa är att jag inte bestämt någonting med någon så jag ska bara hem efter jobbet och mysa. Kanske börja lite smått med julen. Jag älskar julen och två dagar innan tycker jag faktiskt är okej att börja. Tror till och med att jag är ensam hemma ikväll. Silly kommer att få vila idag med då det är töntdressyr i helgen hos oss och idag börjar den klockan två så man har ju inte ens chans att hinna innan och igår kväll var det ju Ann hoppning så då blev det inge rida heller. Silly är säkert super happy över det så det blir uteritt hela helgen. Mys. Måste ringa Gustav också för det här håller inte. Sitter och sorterar fakturor till kunder jag senare ska ringa upp och tidsboka.... Men kul.

Nej nu måste jag försätta här med mina små fakturor, Grattis till mig.

Kommentera

Publiceras ej