Blir så less..

0kommentarer

Varför kan det aldrig gå min väg för. vad jag än gör så känns det som att det blir fel. Jaha, här var man aptaggad på att få börja sitt nya jobb men så blev det bara utedass av det hela. För det första så sökte jag ett supportjobb och inte tidsbokare, men nejnej, jag ska visst vara tidsbokare. Hade jag velat vara tidsbokare hade jag sökt en sådant jobb. Sen så känns det bara som att de andra två tycker att jag är i vägen och vägrar att hjälpa mig samt enbart klagar på vad jag än gör. Men nejnej, jag tycker ju att det är skitkul att bara sitta och facebooka sju och en halvtimme per dag. Yeay. Så nu sitter jag i en halvknivig sits. Vad säger jag till lilla Gustav om detta..
Livet går käpp rätt åt helvete känner jag. Kan jag inte bara få vinna en massa pengar så jag bara kan hänga med horsie hela dagarna. Men nu är det bara tre timmar kvar till lunch och snorpan och fem timmar kvar tills jag får rida. Nu ska jag forsätta att facebooka loss.
Hej och hå.

Jag älskar min häst.

Kommentera

Publiceras ej