Jag börjar bli smått galen..

0kommentarer

.. jag är nog den som just nu går in mest på ticnet och söker på Sthlm Horse Show biljetter. Jag brukar alltid ha tur, ja kanske ska berätta historien. Jag och Natasha brukar alltid gå på lördagskvällen, det är alltid lika roligt. Men i år så fuckar ticnet upp min bokning och här står vi nu utan biljetter med tre veckor kvar innan våran älskade hästgala drar av stapeln. Det går ju inte. Vem ska sno tomteluvor på toaletten då. Vem ska heja på Papa. Nej jag måste få tag på dom om Natasha nu inte svikit mig. Men jaja hur som helst har jag nu lokaliserat två biljetter, smsat bruttan som btw bor nära mig också om att hon kommer att få titta bakåt hela tiden om jag inte får biljetterna.
Så nu håller vi tummar och tår för oss och biljetterna.

Sen har jag skickat ett något desperat mail till Gurkan också, kunde inte låta bli. Kan inte vara kvar med den gula faran, suger all energi från mig. Nej usch, sådant vill man inte.
Det är dagens lärdom, suger något/någon enbart energi från dig så är det bara att tacka och lämna.
Det är inget att ha.

Här är en som bara får mig på bra humör och ger mig energi ♥

Kommentera

Publiceras ej