Lycka.

1kommentarer

Min häst ger mig all lycka i världen. Tänk vad en liten sak kan göra en hel dag. Min dag började som vanligt med ångestladdatarbete. Jag blir en helt annan människa så fort jag kommer innanför dörrarna på jobbet. Idag ville jag börja grina säkert tre gånger inom loppet av en kvart. Jag blir galen där. När jag gått halva min bit går allt åt helvete. Koderna funkar inte, dosan funkar inte, reklamen är inte på plats och jag ville bara lägga mig ner och skrika och gråta. Men jag åkte till snorpan istället.
Älsklingshäst.
Jag körde en snabbklippning av häst och slängde på henne sakerna och galopperade ut. Hon var så sjukt nöjd och glad. Hon kändes riktigt fin och alldeles lycklig. Vi bockade tre gånger idag, gullan. Finns det något bättre för humöret än att rida ut på en galen och bockande häst. Efter det åkte jag tillbaka för att springa de sista portarna, sen hem och in i duschen för att få bort allt hår och iväg för att köpa spakel, spots och en nya fin lampa som nu bor i vårat vardagsrum. Som ni kanske förstår ser Silly inte klok ut med sin hetsklippning men den ska putsats på i helgen.
Nu är det bara en dag kvar. Nu känner jag verkligen att jag vill vara ledig hela nästa vecka, för jag dör en liten bit varje dag jag går till jobbet.







1 kommentarer

Isabelle

11 Nov 2011 17:49

Du och din här är BÄST!

Kommentera

Publiceras ej