Myshelgen.

0kommentarer

Hej och Välkommen till dagens kanske tråkigaste blogginlägg:

Men sicken mysig helg jag haft. Började i fredags med att vi skulle på inflyttningsfest som i själva verket var en bröllopsfest då Stefan och Sussie gift sig under dagen. Sjukt roligt iaf.
Lördag morgon blir man väckt av lilla fröken Svensson som kommer förbi och myser lite granna och lånar duschen innan jag åker ut till min älskade häst, mammsen var även med. Jag skulle fota bästa Isa och hennes knaspony men fick även jag vara med på bild.
 Snorp var på superhumör och tyckte att skritt var för töntar och trav med för den delen, hon tyckte mest att jag var dum som höll i henne så bockning är våran nya sport. Sötnos.
På kvällen begav jag mig mot S:t eriksplan för tokmys med fina flickor och en massa vin och super god mat.
Det blev rätt sent så som tur är så har ju jag världens bästa karl som kom och hämtade mig.
Dock kände jag efter tre timmars sömn att jag nu fått nog och kände att sova kan man göra när man dör så upp och hoppa till stallet för uteritt med bästa Emma.
 Emma tycker numera att jag är galen, det står på hennes facebook och då är det ju sant. Även i hennes blogg och då är det ju verkligen sant.

Eftermiddagen slash kvällen spenderades hos Familjen Freimuth med trattkantarellsoppa och kardemummakaka och ´chokladkaka och en massa te. Jag börjar ju nämligen bli sjuk, orkar jag bli sjuk. Nej det gör jag inte. Jag har ju mysvecka framför mig min allra bästa, vi ska ju på äventyr också till en annan stad. Då kan man inte hålla på att vara sjuk för i helvete. Nej, men det jobbigaste är att det gör fruktansvärt ont i lungorna. Men det går ju över.

Hejhejhej.

Då var dagens tråkigaste blogginlägg klart för nu, jag varnade er faktiskt redan i början så läser du detta nu tycker jag lite synd om dig.. Att du faktiskt la ner cirkus 3 minuter (beroende på hur fort slash sakta du läser) bara på att läsa vad jag gjort, kul för mig tråkigt för dig.


Bilden är snodd från: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera

Publiceras ej