Onsdag idag..

4kommentarer

.. och här sitter jag på jobbet och bokar tider. Som ni ser så har Isamissa gjort en header till mig, gulliga hon. Dock valde hon en tjockis bild, haha. Snorpan är ju söt iaf. Gårdagen blidde inte riktigt som jag tänkt mig då jag kom till stallet och snorpo var svullen i både fram- och bakben på höger sida. Hon har dragit av sig en dojja och sparkat sig själv. Jag börjar fundera på om jag ska bli en sådan töntig matte som sätter på min häst en massa skydd och boots när hon ska ut i hagen för jag har börjat tröttna på min galna häst och hennes upptåg. Hon var såklart inte halt men det är hon ju aldrig, men jag red ett litet skrittpass bara i den nya sadeln, den kändes skön, jag tror men vad vet jag att jag satt bra i den. Det får dressyrtanterna avgöra när de ser mig. Kvällen var dock som vanligt väldigt trevlig hemma hos min fröken med supergod mat och mys, jag hoppas att hon köper te idag, Johanna kom ihåg att köpa te!
Nej men nu ska jag försöka jobba lite, boka lite, åh så kul det är.

4 kommentarer

ärldens bästa dotter

30 Nov 2011 09:59

Mamma, jag säger ju att ni är tillsammans! Ni låter ju som ett par, köp te hit och köp te dit, mys hit och mys dit!

Mama

30 Nov 2011 10:51

haha, ja det är lätt att tro att vi har ett kärleksförhållane, och vem vet, det kanske vi har?

Världens bästa dotter

30 Nov 2011 12:20

Ja, jag säger ju det! ;) klart ni har, det är rätt tydligt om jag får säga det själv.. Haha

Isa

30 Nov 2011 13:58

Bilden på dig och silly är inte alls tjockis!!!!!!!!! :(:(

Kommentera

Publiceras ej