Sov du lille videung..

0kommentarer

Jahapp, då var man där, i soffan alltså. Sjuk och jävlig. Tror dock att min plan kommer att gå super. Har sovit sedan klockan sex igår kväll. Eller man kanske ska säga att jag sammanlagt varit vaken i åtta timmar sedan jag somnade igår. För mitt dygn har typ sett ut såhär, somnade då klockan sex igår, vaknade av att Poki ringde runt åtta halv nio, somnade om vid elva, sov till tolv idag, var uppe till fyra somnade om till klockan sex och har varit vaken sedan dess. Skulle dock kunna somna vilken sekund som helst. Det känns seriöst som att att mitt huvud och mina lungor ska sprängas vilken sekund som helst.
Summan av kardemumman är alltså att jag ska sova bort min sjukis.

Cajsa ska rida på min lilla plutt idag. Hoppas hon är snäll, snorpan alltså.
Och förlåt att jag inte svarar i telefonen men jag orkar verkligen inte så jag har den på tystläge.
Nu ska jag sova igen.


Visst är dom söta mina små flickor.

Kommentera

Publiceras ej