Tisdag.

0kommentarer

Idag är det tisdag och min dag på jobbet började lite bättre idag. Dock så kan det vara för att det är en som är sjuk och jag får darför mera att göra. Fick även lära mig en ny sak som kanske kommer göra detta enklare och förhoppningsvis roligare. Snorpan fick igår leka i manegen utan ryttare, det tycker hon är härligt. Springa omkring och bocka och kasta framben. Idag ska dressyrsadeln på för första gången. Ska bli väldigt intressant. Jag har på något märkligt sätt börjat tycka att dressyr nog är ganska kul iaf, speciellt när det går bra. Snorp har också det senaste veckorna börjat gå riktigt bra. Kan ju vara för att super Cajsa ridit på henne lite. Ska försöka hoppa lite i helgen också men på torsdag är det äntligen Helena träning, som jag har längtat. Ikväll är det mys med fröken Hallerstedt som står på schemat, hon ska laga supergod mat till mig. Yeay.

Ska kanske ta och slänga in ett litet schema:

Måndag: Frihetsdressyr/vila, haha
Tisdag: Dressyrpass, inrk.trav
Onsdag: Dressyrpass, inrk.galopp
Torsdag: Markarbetsträning Helena
Fredag: Ut, om jag hinner annars i mörker
Lördag: Ut ut ut
Söndag: Hopp eller ut

Kommentera

Publiceras ej