Yeay.

1kommentarer

Haha, jag har varit lite off på el bloggo. Förlåt alla blogglooovers.
Men jag har ju inte riktigt haft tid. Im so very busy. Glider runt på bloggevent hela dagarna och så.
U know U love me, wanna be me och allt sånt.

Nej men det som dock faktiskt har hänt är att jag äntligen ska lämna pissposten,
 min rygg gjorde frivolter idag. Så glad blev den. Yeay.

Snorpan känns fantastiskt fin och fick hoppa två blockhinder igår och var en väldigt lycklig häst.
Benen är superfina och hon är härligt glad.

Jag och min karl har myskväll ikväll. Ätit mysmiddag sitter nu och myser och dricker te.
Jag kollar på tjockisbloggar försöker motivera mig. Ska jag verkligen vara tjockis hela långa livet.
Eh nej.
Snart ska jag boka tatueringstid. Yeay.

Peace out.

1 kommentarer

Isabelle

09 Nov 2011 00:28

Ooooooh! Vad du tatooa? :D Snorpan?! :D:D:D

Men du, köp Very Pads! Dom kommer någ aldrig någonsin gå sönder. Tål typ en pansarvagn! Har inte provat dom än men det kanske vi kan göra i helgen? :)

Kommentera

Publiceras ej