Märkligt.

0kommentarer

Att det gick från tre läsare om dagen till många fler på 2 dagar. VEM går runt och promotar min blogg? Mycket spännande. Vi har nu begravt stridsyxan och vi har båda bett varandra om ursäkt och ja, det kanske spårade ut lite på slutet men det var aldrig min mening att det skulle bli såhär med tanke på att det var tre stycken som visste om min blogg samt läste den. Jag hoppas att folk som läst min blogg förstår att allt inte var på rikigt utan att mycket av det faktiskt var på skämt och överdrivet, med tanke på som jag just skrev att det var tre andra som läste bloggen. Hur som helst, så kommer denna blogg återgå till att handla om min horsie och mina söta i vardagen. Så nu kan ni alla utan liv och ni som inte har annat att prata om sluta läsa min blogg igen.

Peace out.

U know U love me. XOXO / Gossip Girl

Kommentera

Publiceras ej