Mys.

0kommentarer

Åh jag hade bästa fredagen på länge, inte för att det hände så mycket men känslan var härlig hela dagen och vädret var super. Plus att just nu så behöver jag bara öppna min mun och säga JA så kommer min värld att sakta börja bli ännu bättre. Hur skönt är inte det.
 Snorpan var på sitt bästa myshumör och Duran var superlycklig när han fick komma ut och galoppera fram längst vägarna. Plus att jag fick vara hela själv i stallet en fredagskväll klockan sex och bara mysa med mina mysisar.
 Mamma ringde och berättade en liten hemlighet som jag bara hoppas på så in i bomben att den ska slå in så Gud, om du nu läser min blogg så får du väldigt gärna hjälpa till lite. Ingen skulle bli gladare än jag.
Nu ska jag strax åka till stallet och lunchfodra, jag har helgpasset idag men tur som jag har så tog Helen morgonpasset så jag behöverinte vara där först tolv. Yeay.




Kommentera

Publiceras ej