Snorp..

0kommentarer

..är det bästa i mitt liv. Min lilla stjärna. Igår red vi dressyr, hon tycker själv att hon är grym på galoppombyten numera så hon bestämmer gärna själv när hon ska byta. Matte blir då lite arg men det är bara att göra om och göra rätt. Idag så är det Snorpans dag så idag ska snorp få nya täcken, sadelgjord och fårskinnspad sen undrar alla vad jag gör av alla mina pengar..
Sitter nu och spanar runt på lite dressyrsadlar, inte för att jag ska ut och tävla och bli värsta dressyrryttaren utan för att jag tror att det är bra att inte rida med samma sadel hela dagarna i enda. Plus att jag faktiskt har people som kan rida dressyr och tycker att det är kul så då kan de ju få rida i en dressyrsadel.
Nu är det två veckor kvar tills jag får rida på bommar igen, HIPP HURRA.
 Som jag längtar. Snorpan också.

Nu ska jag lägga mig och vila igen eftersom min mage och jag inte är bästa kompisar idag.

Kommentera

Publiceras ej