Jaha, hej igen då mitt jävla vinterland.

0kommentarer

Att vakna till en helt ny vit värld igen är inget jag hade hoppats på men absolut inte något jag heller hade misstrott. Det är just därför jag aldrig har speciellt bråttom med att byta till sommardäck för i vårt söta lilla land så vet man aldrig vad Moder Jord har att erbjuda på för överraskningar.
Men vad gör det när allt kommer omkring, vi broddade ju bara av Snorp igår så hon gled säkert ner för backen i morse, vi ska åka och tävla i morgon och jag ska ta hand om Tollan i helgen. Perfekt.
Nej UPP MED HUMÖRET. Lite snö har ingen dött av.
Innan stallet ska jag åka förbi Stinsen tror jag i jakt på ett par nya jeans så min mamma blir glad. Sen är det Johanna mys och jobb som står på agendan idag.
Nu ska det äta frukost med min söta karl.
Om ni undrar varför det aldrig kommer nya filmer eller kort är det för att min framtidstelefon har gått sönder och jag har grävt fram en från 1940.

Kommentera

Publiceras ej