Mysig dag.

0kommentarer

Idag har jag haft en riktig mysig dag. Började dagen med uteritt med Emmsan och världens bästa häst, efter de gick vi på mys promenad med hundarna i solen och sen iväg till jobbet. Igår fick Cajsa dra av alla skor på Snorpan då hon bara fastnar i leran och drar av dom hela tiden så nu får hon gå barfota tills nästa vecka då bästa Åzha kommer och sätter på nya. Snorp kan vara lite ömfotat men idag gick det bra och hon var hur lycklig som helst att komma ut. I morgon är det Johanna dag och jag antar att det är dressyr som står på schemat, på torsdag ska vi små hoppa lite. Dagen i skolan har varit helt okej, jag känner fortfarande ag men det går väl över.
Kvällen har jag spenderat med bästa spank på balkongen med te och en massa hästprat i flera timmar. Hur mysigt som helst att kunna sitta ute och mysa. Är våren kanske äntligen här?
Jag hoppas de, jag längtar efter värmen.
 I morgon har jag sovmorgon, hur skönt som helst.
Nu säger jag God natt.

Kommentera

Publiceras ej