Hej och hå ute i det blå...

0kommentarer

Nu så ska ni se att bloggandet ska komma igång igen, bloggappen är ett cepe och det är blogg.se också. Det är alltid någon bugg här och där.. Menmen, jag är ju ingen tokserri bloggerska som får gå på de stora galorna eller tjänar pengar på detta så man ska väl inte klaga utan börja aga. Nej klart jag inte ska börja aga. Märks det att jag är sjukt uttråkad?! Nej, vadå?'

Jag är ju Miss Tekniker här i min familj på 2. Det är alltså jag och Martin för er som nu inte förstod vad jag refererade emot. Jag har idag kirrat vårt World Wide Webb asså hur KUNG är jag inte.. Japp ett litet knapp tryck där, in i uttaget här och vips så hade vi internet igen. Tammefan! Jag bugar hjärtligt för era applåder. 

Annars då, vad händer här ute i cyberspace egentligen? Hallå, hallå. hallå.

Nej, jag kan ju berätta vad som händer här istället. Martin har idag slutat snusa.....

Nu tippar jag runt i lägenheten och pratar med mjuk och härlig röst mest hela tiden, tänker på vad jag säger innan jag bara kastar ur mig något, för nu kan minsta minsta lilla yttepytte saken göra att han går i taket.

Han är lite som Spindelmannen när han går där uppe i taket, han är häftig min man alltså, men farlig.

Varför kan han inte sluta snusa någon annan vecka då jag inte är hemma. Så mycket som jag varit hemma denna vecka har jag inte varit på 1 år typ. Grattis till mig såhär i oturen.

Snorpan är tjock och har mycket päls som hon även fäller! Måste återgärdas.

Johanna, Mammsen och Papichulo har tagit hand om Snorpo denna vecka. Heja heja för dom.

Hoppas att jag orkar röra mig utanför dörrarna i morgon, saknar min lilla mule.

Då ska jag minsann klippa henne så hon slipper dö av värme och fett som sin matte. Stackars lilla horsie.

Roo Gård hatar nog mig för att jag varit sjuk denna vecka, men så kan det gå.

Nästa vecka är det Snica som gäller, YEAY, då ska jag jobba och faktiskt få Tjäna pengar. Pengar som jag sen faktiskt kommer att få in på mitt bankkonto. Hur kul är inte de.. Det tycker jag är kul.

Nä, gott folk nu var mitt ointressanta inlägg slut för idag. 

Vi hörs i morgon, då ska ni få höra mera om mina äventyr i vardagen.

Lyllos er!

 
 
 

Kommentera

Publiceras ej