Livet på ICA fortsätter..

1kommentarer

Men va! Fick min livs största överraskning i morse då jag skulle cykla till jobbe, dra på trissor det regnar!!!
Det ska ni veta som inte bor här i Stockholm att det är väääldigt sällsynt med regn här! Folk var ute på gatorna och gjorde regndansen och jag haka på, hej så benen for men kul var de! Nu sitter jag på jobbe och myser, jag förlorade på sten, sax, påse så jag fick börja i kassan. Men vad gör de om 100 år jag är ju en inbiten kassa kossa!
Lägesrapporten just nu från ICA nära Armégatan: lungt med ett par kunder var 5: e min flesta är byggisar som köper frulle.. Vädret ser bättre ut, solen glimtar fram. Tror att regndansen funkade i morse, vill ni ha autograf så skicka adress och namn så fixar jag det!
Ny lägesrapport: är nu vid posten! Hoppas Jossan kommer snart!
Hej då kompisar!

1 kommentarer

Spank

23 Aug 2012 09:34

Haha :)

Kommentera

Publiceras ej