Älskade häst och helg!

2kommentarer

Blogg appen funkar fortfarande inte, why, God why??
Helgen har gått i ett, jag har sett min karl cirka 30 minuter på hela helgen. Yeay. Han är nere i sin lilla studio och spelar in. Men vilka fantastiska dagar vi haft. Hur mysigt väder har det inte varit? Jag är så djupt avundsjuk på er som har kunnat vara ute och galopperat i snön... Men men, vintern är ju inte slut än så jag kommer nog också hinna snömysa med lilla horsie. Scillas mugg har blivit tusen ggr bättre. Så himla skönt!!
Hon är inte halt längre heller så hon har inte ont längre, ingen svulland och ingen värme. Happiness.
I morse så var jag ute i stallet 07:19, det var sjuuukt kallt ute men varmt och mysigt inne i stallet. Jag och Snorpan åt frukost tillsammans, mys på hög nivå. Sen fick Sessan gå i skritten ett tag, hade tänkt skritta ut idag men jag glömde mina täckisar hemma så jag hade aldrig överlevt.
I morgon är sista dagen med pencillinet, så nu är det bara ett sista stick förhoppningsvis.
Jag vill bara hoppa upp och rida, jag längtar så mycket.
 
Efter stallmyset idag så har jag varit på adventsfika hos svärisarna. Väldigt trevligt och mysigt.
Hela familjen F var där, bror med barn och flickvän, mormor och morfar, alla förutom Martin då.
Han missade något kan man säga.
 
Nu sitter jag här hemma och väntar och hoppas på att Smarre hade tänkt sig att komma hem någongång. 
Den som lever får se...
 
I lördags tog jag och mammsen en liten promenad med Snorpan ner till ängarna, tänkte att mammsen skulle filma lite så jag kunde se om Snorp fortfarande var halt, men hon pep mest.
Fick lite trav i slutet i alla fall. Haha. Gullan.
 
 
Snorpans Mugg efter 3 dagar med Pencillin.

2 kommentarer

Anonym

09 Dec 2012 20:53

Älsklingshästen! Härligt att hon mår bättre! <3

isasriddagbok.blogg.se

09 Dec 2012 20:55

Tänkte köpa lika samma täcke till P idag! :D men så blev det inte ^^

Kommentera

Publiceras ej