Dan före före doppare dan?!

0kommentarer

Snorp fick longeras i morse, jag är inte på tippelitopp!! Min kropp börjar nog säga ifrån tror jag.. Inte läge nu men men nu är det bara idag och sen två dagar till, sen är jag ledig 1 dag! Tjoohoo. Men det kunde varit värre, jag kunde suttit arbetslös och då kanske till och med högst troligt hästlös!!! Och det kan man ju inte vara!! Sitter och små glor lite på resa, mamma och pappa åker ju i slutet av mars och jag är ruskigt sugen på att följa med!!
Men vi får se hur det blir med det..

I morgon är det julafton, jag är mest spänd över att se min mammas min, haha! Jag har ju inte önskat mig något eftersom jag får så mycket i alla fall året runt av mina föräldrar, dom är de bästa man kan ha ❤❤

Nej nu ska jag jobba vidare..
Peace out!

Kommentera

Publiceras ej