Finaste hästen!

0kommentarer

Min häst är den absolut bästa hästen!!
Gullan, jag har aldrig träffat en sån snäll som hon innan, eller nu ljuger jag?! REMI ❤ han är också kanske världens snällaste!! Älsklingar är va dom är ❤
Hur som, Snorpan fick longeras idag för att checka av hälsotillstånd på kraken!
Tillståndet var på tippelitopp :)
JAAAAAAAA!! WOOOOHOOOO!
Idag har det både travats och galopperats utan att den lille tassen sprack och började blöda!! Hur bra är inte det då? Hon busade satan också lite i början, Gullan ❤
Sen tog jag och pappsen en liten promenad ut också :)

Men nu till en till sak, detta har varit den än så länge bästa dagen på månader!!
JAG FÅR KÖRA BIIIL IGEN 🚗
LYCKA, TOTAL LYCKA!!
Ja ni fattar ju, Scilla är typ hel och jag får köra igen!!
Pappa följde med till stallet i morse i alla fall. Han och Snorpan har ju ett ju ett speciellt kärleksförhållande ❤
Vet inte vem av dom som kommer lida mest nu när jag fått tillbaka körkortet...

Om två timmar är min arbetsdag slut, då blir det IKEA med mammsen ❤

Kommentera

Publiceras ej