Hej då, Älskade du. ♥♥♥

0kommentarer

Så var dagen här, dagen då jag skulle säga hej då till min Farmor.
Jag vill börja med att säga Tack.
Tack för att Du var just min farmor, tack för att Du var världens varmaste och goaste farmor,
tack för att Du alltid satte mig först, tack för att Du var en del av min barndom, tack för allt jag fick av Dig, och framför allt, Tack för all Din kärlek.
 
För om det är något min farmor gav till mig så var det kärlek, ovillkorlig kärlek.
Cermonin var jättefin, kistan var jättefin, Allt var jättefint.
Jag tror att farmor skulle varit nöjd om hon varit med. 
 
Så nu säger jag, Hej då min älskade farmor.
Jag hoppas att farfar och Lasse tog emot dig väl.
Du kommer alltid vara en del av mig och jag älskar Dig.
Glömmer Dig aldrig.
♥♥♥
 
1928-04-25 † 2012-11-27
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej