Jobba jobba jobba!

0kommentarer

Men åååäääh vilken seg dag på jobbet!! Jag dör lite. Jag har ju bara jobbat på större ICA förut och då är det fullrulle från det att dörrarna öppnas tills man får jaga ut kunderna när man återigen vill stänga dörrarna! Nu sitter jag här, har inget att göra, är så in i bombens trött och längtar hem! Men innan jag får lägga mig i min härliga säng måste jag åka och köpa pappas julis och baka klart. Sen får jag sova några timmar innan det är dags igen! Snorpan ska ridas och sen så är det jobb 8:45 till 21:15, precis som idag! Jippie...
Jag vill också vara ledig och kunna koppla av!! Menmen sen så har jag jorden huvudvärk, nyser och är stört törstig.. Hejhej förkylningen som är på ingång!! Nä usch va trist jag har!
Nu ska jag springa maraton med godisråttorna, jag hoppas jag vinner!!
Imorgon ska jag räkna hur många ggr jag säger God Jul också! Haha.

Jag bjuder på en bild på bästa katten Ceasar, han är min idol. På riktigt!

Kommentera

Publiceras ej